четвер, 28 вересня 2017 р.

Мега функціональний органайзер від Ірини Скляр!

 Усім привіт! Я, Ірина Скляр, рада  надихати вас у шкільному завданні. 
На початку навчального року це найактуальніша тема. І мені приємно, що ми теж її не оминаємо.  
Звичайно ж, кожна мама купила все найнеобхідніше канцелярське приладдя для своєї малечі. 
Добре, коли у вас достатньо шухлядок і поличок для його зберігання. А якщо ні? Будемо це виправляти. 




Усі ми цінуємо порядок. От я і вирішила створити щось корисне та практичне. Це просто must have для кожного робочого столу - органайзер. У мене він вийшов зовсім невеликим, 27*14,5 см, та дуже містким. 


Тепер найнеобхідніші речі завжди будуть під рукою.  І про себе я не забула. Для моїх фарб тут також знайшлося місце. 






 Тепер я трішки розгрузила свою скраперську поличку. Обожнюю, коли все на своїх місцях! 

Сподіваюсь, мені вдалося надихнути вас. 

Радуйте себе та своїх дітей корисними речами та долучайтеся до нашого завдання. 


До зустрічі! 

2 коментарі: