суботу, 2 вересня 2017 р.

Travel. Натхнення від Дарії Довгань

Усiм привiт. Сьогоднi я, Дар'я Довгань, буду Вас надихати до нашого завдання Travel.



Ви любите подорожувати?! Я думаю, що багато з Вас любить, але дуже часто бракує часу та фiнансiв.
А чи знаєте Ви, що можна подорожувати навiть у своєму рiдному мiстi, знаходячи захоплюючi мiсцинки та новi враження. Це як то знайома книга - наче знаєш,про що вона, але щоразу читаючи ïï вiдкртваєш по-новому. Я люблю своïй маленькiй донечцi показувани новi мiсцинки та цiкавинки))) так ми ïх називаємо. I  давно мрiю зробити такий собi бук про ці маленькi, але захоплюючi подорожi.


Тому сьогоднi я саме з обкладинкою для такого бука.


А в кiнцi мiсяця запрошую Вас у гостi на цiкавi iсторiì та фото. Початок нашiй захоплюючiй осiннiй пригодi покладено)))


Долучайтесь до нашого завдання, яке продовжено до 20 вересня.



Всiм гарного дня та захоплюючих вражень.
Даша


2 коментарі:

  1. Гарна обкладинка. Дивлячись на фото одразу в ліс захотілося - позбирати листя, грибочки, шишки, милуватися красою осінніх барв.

    ВідповістиВидалити